söndag..

Ja nu var de söndag igen! 
Veckorna susar bort, försöker inte tänka så mycket på hur en person håller på att förstöra mitt liv genom att hindra mig träffa min dotter..Utan se mest bara fram emot den 15e när man ska prata med advokaten. 

Att säga att man inte hindrar en från att träffa sin dotter när man säger att man får träffa henne 2h varannan vecka med övervakning..är inte det att hindra min och Agnes relation till varandra?

Visst om du hade ensam vårdnad och jag gjort er något..men så är inte fallet.. Annars borde jag aldrig blivit släppt från häktet..Fått skjuts hem av polisen och även råd hur jah ska göra för att träffa min dotter. De la ner alla anklagelser pga det ej fanns något att gå på..inga märken ingenting..
Men vissa verkar kunna övertala sig själva att så är fallet . Hoppas bara du vaknar upp någon gång och beter dig som en vuxen person och inser vad du håller på med. Hoppas det för jag vill inte dig något ont. 
Vill hellre se att vi kan komma överrens för våran dotters bästa. 

Aja, nu är de söndag och en ny arbetsvecka väntar en..begravning på torsdag med, lite mindre roligt.. 

Men jag är då sjukt glad man har så fina människor runt sig. 

Har inte mått såhär bra på länge..även fast jag inte mått såhär dåligt på länge heller. Men de bra stunderna ger mig sån energi! Tack 💚 

Hörs haj!




Kommentarer
Postat av: Hemlig.

Underbara du. 💚

Svar: <3
Björck

2016-02-07 @ 17:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback