Lycka

Blir tvingad att blogga av en sötplätt, så är bara lyda!

Mitt liv har verkligen åkt ner till botten..tappat mitt liv, mitt allt min Agnes. 
Bli hämtad av 5 poliser och få sitta i häktet på falska grunder. 
Blir nekad att träffa min dotter även fast personen inte har någon rätt att göra så.

Ja..vara bostadslös och försöka hitta ett hem i en bostadskris som är sjuk..
Finns mycket negativt just nu, men..
Man ska inte gräva ner sig.

Är glad att jag har så många fina människor som stöttar mig och hjälper mig.

Men finns en person som jag vill tacka speciellt, du är så otroligt fin och omtänksam. 
När jag är med dig så får du mig att må bra.
Tack för att du finns! Du vet vem du är.

Hörs hay! 



Kommentarer
Postat av: Hemlig.

Tving dä int, ba en pik. ;)
Håll ut det kommer att vända för du. ❤

2016-02-04 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback