Orkar inte...seriöst!

Livet känns ju inte bäst. Man får snart sparken från jobbet, Agnes har inte fått någon dagisplats ännu, ska börja på måndag egentligen, men enligt Agnes handledare så finns inget i hela Umeå.
Sömnlösa nätter, kommer inte ihåg sist man sov en hel natt. Orkar inte med alla uppvakanden hela tiden.
Speciellt nu när Agnes är förkyld, och jag dessutom..men nej inte får man någon avlastning..känns ju inte som att man är 2 föräldrar under samma tak. Nej men Niklas ska ta alla nätter. Oavsett vad...
Skulle behöva en hel natts sömn så jag kanske blir friskare, eller kanske mindre ont i ryggen åtminstonde...
Massa jävla klagomål från mig nu, men livet är ju inte bäst! FYfan
 
Övrigt, snus håller på bakas, har inte så mycket mer att skriva. Så mycket händer i mitt liv.
 
 
Juste fixat ny gadd iaf.
 
 
 

 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback