Äntligen

Äntligen så har Agnes fått sig en dagisplats.
Hon skulle egentligen börjat i måndags 12/1 men efter mycket tryck på kommunen så fick Agnes äntligen plats, nog för att det är på andra sidan stan teg, men det är bättre än ingenting, så den 27e börjar inskolningen, ska bli roligt :)
 
Krockar bara med rättegången jag är kallad vittne till, men hoppas att dom förstår att jag inte kan dyka upp pga det, får se vad man får för svar senare idag.
 
Är inte roligt att vara sjuk, både jag och Agnes har åkt på förkylning och feber, men nu börjar det äntligen på ge med sig, Agnes verkar då mycket bättre idag, jag har fortfarade lite ont i halsen och snuva.
Hoppas det har gett sig till fredag så man kan vara med och lira hockey med grabbarna från jobbet!
 
Aja nu blire kaffe!
Hörs hej
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback