Söndag då.

Ja nu var det söndag kväll..fick träffa min lilla Agnes en stund idag vilket kändes underbart.
Var dock värre att fara därifrån när hon grät lite :/
Kändes som att hon grät för att jag skulle fara..
 
Övrigt? Jag har bara tagit det lugnt, cyklat till västra ersboda fram och tillbaka..vilket var ett jävla helvete på dessa oplogade vägar..önskade jag hade tagit min 1-20 hoj, hade behövt lite dämpning, kändes som att mattsen skulle vibrera sönder :P haha!
Sen kom jag hem, beslutade mig för att gå över vägen för att sola lite..blev röd som en kräfta, men det gör inget ;P Efter det blev det tacograttäng, så jävla gött det är!
Tänkte besluta mig för en liten kvälls sväng i gammlia skogen oxå, men då när jag väl var där så tog batteriet slut i lampan efter 20 minuter..så blev inte så mycket cyklande där inte. Tror gud inte vill att jag ska cykla utan min bestman Christer..Först bakdämparen som jävlas, och nu lampan som inte ville vara med idag :P
 
Sen nu film..White House Down
Lite gröt sen gå och sova efter det typ, blir en vecka full med träning..upp klockan 07:30 typ
 
 
 
Hörs!
 
//Björck!!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska man inte ha lampan på styret? :P

2014-02-02 @ 22:08:08
URL: http://Hannaangman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback