Lördag då.

Ja då gick lördagen förbi oxå.
Installerade hemmabiosystemet här i nya boendet.
Bytte ut alla biltema lampor hära så att inget börjar brinn!
Har träffat Agnes en sväng och gick med henne på Intersport och på Maxi, vilket var mysigt, ville inte ha henne i någon vagn, för jag ville kramas med henne :)
Sen skulle jag och Christer försöka på oss att göra glutenfri pizza som man kan köpa som en färdig blandning på maxi..bara tillsätta jäst och vatten..jo tjenaaa gick ju åt helvete det! Så vi fick offra oss och våra magar och köpte calzone magnums istället!!
Har även renoverat upp min bakdämpare och satt på ett nytt styre på cykeln som blev sjukt nice!
Vill ut på en repa känner jag. Men känns så tråkigt att fara ut utan min UMF polare!
 
Jaha, när ska saknaden släppa, ensamheten..vill bara ha min Agnes nära min hela tiden..såfort jag ser en bild på henne vill jag bara gråta..känns som att jag missar en massa..
Nästa helg ska då jag vara med henne hela helgen lång, ska bli mysigt!
 
Här kommer några bilder!
 
 
 
Hörs!
 
//Björck!!

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback