Fredag då.

Ja fredagen gick, efter jobbet blev det hockey med jobbet, sen iväg och fixa min bakre dämpare på cykeln och montera nya styret. Blev hur jävla fint som helst!
Sen iväg och träffa min älskade dotter som jag saknat så! :)
Senare på kvällen så hämta jag upp Christer, och vi for till mig och tog en öl och en liten whiskey, för att sedan bege oss till Kårhuset där John höll koll på ljuset på dansgolvet. Var faktiskt roligt att se alla fylla personer dryga sig medans man satt baki ljusteknikern ;) 
Sen att se en annan person som inte ens våga säga hej, det var faktiskt lite barnsligt!
 
Men men, nu ska jag dra igång en liten serie och typ söva!
Godnatt säger jag!
 
Hörs! 
 
//Björck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback