Sådärja!

Och bilen min gick ju sönder, kedjerassel, just när jag skulle byta kedjespännare..
Aja, blev skönt att sälja iväg den, har mest bara haft otur med den dära BMWn..
Men nu är det bara drygt att vara utan bil, skulle egentligen blitt ett köp i måndags, men då drog sig säljaren ur..Så jag får leta vidare, har bara tänkt ha en billig "skit" bil eftersom jag knappt kör något.
Men är ganska svårt att hitta en billig bil som inte har några fel för en billig slant.
Men det är bara att avvakta och se på blocket :)
 
Börjar bli lite småless på skägget nu oxå efter 3 veckors sparande, men det är bara att ignorera det och fortsätta odla 23 veckor till ;)
 
 
Var iaf otroligt skönt att få vara ledig första natten av nattveckan, är även ledig sista natten, så jag jobbar bara 3 nätter i veckan :)
 
Aja, nu kom några bilder som vanligt ;)
 
 
 
Hörs!
 
//Björck!!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback