Fyfan!

Fyfan vilket väder som kom in, snöstorm i sinne! Jag som hade hoppats på en skön cykeltur idag, men det blev de inte, bara en vandring till coop..
 
Hur är livet då? Jotack det kan inte bli bättre, har hittat mig själv igen, och det känns ju skönt!
Bor nu på Västra Ersboda igen och är här för att stanna! 
Bara drygt att man inte har någon kuljävel på bilen så man får aldrig hit sakerna riktigt...
 
Nu håller jag på göra morotskaka sen kanske jag får se om jag tar mig någonstans på min 1-20 så kanske jag far förbi Christer för lite Forza 4.
 
En bild från dagen.
 
Somliga går i andras spår, och andra gör egna!
 
Hörs haj!!
 
//Björck!!




Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Välkommen tillbaka :)

Svar: Tack så mycket :)
Björck

2013-03-02 @ 18:35:28
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: Hanna Ångman

Välkommen hem <3

Svar: Tack <3
Björck

2013-03-04 @ 18:56:51
URL: http://hannaangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback