Tjena!

Ja det här hade jag totalt glömt bort!
Vad har hänt sedan sist? Ska jag vara ärlig så hare väl inte hänt så mycke! 
Jajuste, bilproblemet, ja det har väl snart löst sig hoppas jag, har fått hem startmotorn, oljefilterhuspackningen, och mina nya skivor och bromsbelägg samt 2 styrstag är påväg, blev lite billigare än 5k, hoppas jag bara kan få hjälpen jag behöver att byta de!
Var och tvätta bilen idag, och då blev jag dyster, är bromsskivsspån på hela ena sidan och det gick inte bort riktigt..sjukt drygt :/
 
Ja snart får man väl soffan med hoppas jag! 2 veckor har gått, sitter på en kudde på golvet lutande mot sängen, känns lite luffarstil men :P
 
Idag har jag vart hemma från jobbet, då min handled börjat spöka igen..sjukt irriterande, fick ont när jag stängde locket på madlådan tillomed. Dags för en operation?
 
Känns riktigt skönt att kommit igång med cyklandet på riktigt, blir en lång tur på lördagen mest troligt!
Och längtar tills min nya merida hoj kommer, får se vad det blir ;)
 
Aja nu hörs vi sen!
 
//Björck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback