Tattuerings helvete!

Är fan leds nu, kan inte stödja armen någonstans, för har tattuerat så knasigt att på alla ställen man stödjer armen på är tattuerade.. Sen min svullnad på handleden har inte gått ner ännu, det känns lite surt att man ska jobba med det imorgon, men man får skylla sig själv, är ett dyrt pris för att vara fin!
 
 
Var på Ikea oxå under helgen här, tänkte köpa några möbler till nya lägenheten men då fanns inte den serie jag ville ha, eller allt utom vardagsrumsbordet fanns, då kände jag ba att  det var lika bra att skita i det, vilket var tur för jag köpte brorsans soffa, och då hade inte bordet rymts.
Men hittade ett snyggt ek bord på blocket nu som kommer passa perfekt!
Köpte dioder som jag satte bakom tvn, blev ursnyggt!
 
 
Aja, vi hörs!
 
//Björck!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback