Fredag igen..

Jaha, nu är det fredag igen, har jobbat mellan 11-15 sen haft lite fullt upp, först cykla hem, lämna cykeln, gå till CM för att hämta min nya cykel, cykla hem, he den i förrådet, sen cykla till stan och fixa gymkort på Sensia, sen nu inväntar jag kaffebesök av en nobel herre vid namn Joakim.
Sen ska man väll ut och handla lite käk så man överlever i veckan ut..
Sen då? ja mest troligt bara lägga sig ner o se film och äta nå gott och svulla, dock inte så kewl att se film själv, men det får man ta! Då kan man iofs se vad man vill själv!
 
Imorgon väntar en liten cykeltur, blir roligt, typ det jag sett framemot mest hela veckan!
Egentligen sku jag bara vilja drick me full och somna! :D
 
här är en fin bit!  
 
Hörs haj!
//Björck!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback