Inte roligt..

Ja allt gick så bra i början av dagarna med Agnes, hon var så lugn och snäll, men sen brakade det lös..skrik och otröstlig..
Både mamma och pappa har blivit tokiga, men vi ger inte upp så lätt inte.
Men igårkväll så upptäckte vi lite blod i Agnes bajs, så då for vi in på akuten, efter några timmar får vi äntligen underskötas av en läkare, då visar det sig att Agnes är riktigt förstoppad..stackars liten :/
Men då fick hon någon lösning i tarmen och då satte det verkligen fart på bajset!
Och efter hon monsterbajsat och ätit så sov hon så snällt hela natten lång, även med 2 väckningar för matning så somna hon bara om igen :) 
Håller tummarna för att det ska vara okej. 
Jag åkte iväg imorse, allt verkar ju okej, jag sov i en stol några minuter, var inte skönt kan jag lova!
Idag ska jag hjälpa min bror att flytta, även fast man hade velat vara hemma..men jag har ju lovat att hjälpa till, får iaf uppdatering av Hanna sen, hon kommer nog sova ruset av sig först på sjukhuset medans Agnes är lugn :)
 
 
 
Så snart beger man sig ut, har ätit tacopaj till frukost, var riktigt smarrigt ;)
 
Och imorgon får alla hålla tummarna för mig, då ska nämligen UMF ut på sin första tävling som UMF laget.
BikeBoost 2013, hoppas det går bra, lär nog vara trött, men ska ge allt jag kan och får hoppas min känn på förkylningen släpper bara!
Gick snabbt igenom cykeln så allt ska fungera som det ska iaf.
Blev även att sätta på nya däck då det är risk för regn, så kör på däck som ska fungera bättre på våt terräng =)
 
Continental MountainKing 2.2
 
Hörs!
 
//Björck!!
 

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback