Jaow!

Ja, då var helgen snart slut, snart tillbaka till jobbet efter 2 veckors ledighet, men det behövdes för att reda ut ett och annat i livet.
Nu vet jag vad jag vill och vad jag ska göra!
 
Drygt att man åkt på en liten förkylning nu..snuvig och halsont, men det är bara att härda, äta strepsils i sinne typ :P
 
I helgen har det vart riktigt lugnt, i fredags hälsa jag och Hanna på Louice i Dalkarså och åt middag och prata lite, var riktigt trevligt. Sen på natten for jag iväg mot brorsans jobb och hjälpte han att lossa lite på servera.
Var egentligen tänkt att jag skulle hjälpa honom att tvätta lastbilen men då funka inget i deras tvätthall..
 
Idag har jag inte gjort många knop, tagit det riktigt degigt hela dagen, sen hämta upp Hanna och sett på Freddy vs Jason filmen med lite gotta.
 
Hörs haj!
 
//Björck!!



Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Haha ja eller hur.. Så småningom kaaaanske, löpa är inte riktigt min grej ;P

Svar: Haha, näe det är inte så roligt tror ja :P
Björck

2012-09-17 @ 21:40:15
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: Hanna

Men hjärtat då, jag älskar dig också! <3

2012-09-18 @ 18:44:57
URL: http://hannaangman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback