Fredag..

Ja då vare helg, jobbade till klockan 1 idag, sen blev det hem, och sen snabbt iväg igen för att meka lite bil..for förbi Autoparts och köpte Omega 917 för läckage i packningar osv..och sen till bmw för att hämta en packning.
Efter det for jag iväg till okq8 och hyrde en hall, började spola rent motorn, sen tvätta hela bilen, efter det sku jag byta vakumslang på bilen..det finns roligare saker jag gjort i mitt liv kan jag lova!
Men nu funkar då bilen som den ska hoppas jag!
Bara att vänta och se om Omega 917 fungerar :)
Sen blev det att köra runt lite så att smörjan skulle få gå runt i motorn, och efter det blev det mat på max med jörgen...och nu är klockan 20:06 och jag fick äntligen lite lugn och ro! :P
 
Nu äre helg!
 
Hörs haj!!
 
//Björck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback