Äkta vänner..

Ja man fick iaf reda på vilka ens riktiga vänner var i lördagsnatt.
Vilka som verkligen bryr sig och hjälpt till när en vän är i nöd.
 
Är oerhört tacksam för att Hanna kom och hämtade mig i stockholm med bil, och tycker synd om henne som fick köra ner alldeles själv, och sen fick jag nöta hela vägen hem.
Jag står i evig skuld åt dig! <3
 
Vissa visade ju iaf att dom kunde hjälpa mig, men att jag var lite sen på att höra av mig till dem.
Och vissa bara sket i en vän i nöd...well that's fine!
 
Tänkte bara berätta för alla som läser min blogg att jag tänker bli pappa, och det känns otroligt bra, roligt, spännande men samtidigt lite läskigt!
Men jag tror inte att det kommer vara några bekymmer med det.
Ett litet nytt liv till jorden. <3
 
Var förbi hos farfar idag och tog med bullar och kakor, han blev glad när vi kom förbi, sen berättade vi nyheten för honom, men tror att han kan ha hört det, för han började som snacka om barn o allt tjosan innan vi ens berättat ett ord. 
 
Är då riktigt skönt att vara hemma från utlandet, även fast det är kallt, men jag gillar kylan bättre än värmen! :)
 

 

 
Hörs haj!!
 
//Björck!!
 
 



Kommentarer
Postat av: schmoe

Ja som sagt du är inte ensam om att bli dåligt bemött av folk omkring dig i alla fall, btw kul med en kille som bloggar för en gångs skull :) keep it up!

2012-10-01 @ 14:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback