Taggat..

Jaha, nu är det snart jobb igen, egentligen bara ikväll och imorgon, men sen ska man jobba övertid på fredag och missa lite av sverige matchen, det känns surt!
Blir nog att köpa sig någon kall god öl och se slutet av matchen iaf.

Förövrigt så känns det som att jag inte kommer någon vart med träningen, går bara ner i vikt, helt sjukt..
Fast det borde vända snart tycker jag.

Måste klaga på stället jag bor på, det är helt jävla stört, tråkigt ställe, långt bort och ja bara skumt folk hära.

Blev riktigt taggad på att skaffa mig en riktig dirt cykel så man kan cykla med Christer nu i sommar, vore riktigt nice, men då är det bara det att man inte har råd med en sån cykel för tillfället.
Men får se om man kanske vinner på triss någon dag!
Finns så mycket man vill ha!

Aja, nu ska jag snart bege mig mot jobbeh!

k

Hané!

//Björck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback