Söndag 13/5-12

Ja, då var söndagen här, kan gott meddela att jag har slutat upp med LCHF, det var fan inte nyttigt för mig som tränar, behöver kalorierna i träningen för att inte nöta ut mig!

Börjat använda något som heter Anabolic Beast, men tycker det inte gör så mycket, kanske måste öka dosen? Det ska ge en lite extra ork, men tycker det inte gav något.

Idag blire inte många knop, har vart o tränat och städat hela lägenheten nu, och nu ska jag bara sätta mig ner och dricka upp mitt kaffe!

Skönt att det kommit lite sol för engångsskull. Men det ska tydligen bara vara till imorgon enligt VK.
Men vem kan lita på den tidningen?

Hade lite roligt med min cam nyss.

jsjs

Hané!

//Björck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback