Whardap!

Jaha, nu är jobb veckan inne på sin sista kväll, känns riktigt skönt, då har man helg till på tisdag, tog ledigt på måndag.

Imorgon ska jag hämta hem min nya leksak, mopeden!
En gamm suzuki k50, man kommer få tillbaka många minnen när man kör på den tror jag, måste bara fråga min kära syster om hon har någon hjälm, speciellt den där med svart visir så ingen ser mig vara ute och köra moped! :P

Håller på spara ut mitt skägg nu, blivve riktigt mycket på några dagar!
Och mer ska de bli, har tänkt bli luffare 2012.

Skönt att vädret är bra och att man får cykla igen, bara lite drygt utan stänkskärmar, man blir lite smått blöt!

Aja, vi hörs!

Hané!

//Björck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback