Starting fresh.

Nu känner jag att det är dags att börja om på nytt, har blivit en helt annan person än den jag vill vara, helt motsatt mot den jag egentligen är.

Så nu är det bara att ta sig i kragen och börja tänka om!

Tack för att du finns Hanna! <3

Idag så ska jag ut på premiärturen med min Suzuki K50, var och köpte mig en hjälm idag, vit med svart visir.

Så jag ska fara till CM och meka lite se om jag får någon bukt på elkablarna till moppen!
sen blir det att handla med Hanna efter hon har slutat.

Skönt med ledigt idag ;)

Hané!

//Björck!!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själv för att du finns, jag älskar dig! <3

2012-03-26 @ 12:52:54
URL: http://hannaangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback