Såja!

Ja, nu var det äntligen helg! Så otroligt skönt, ska tat riktigt lugnt nu i helgen! ;D

Bilen är fortfarande på verkstad..efter servicen så hittade dom ett x antal problem..bussningarna i bakvagnen var helt slut, bromsslangarna var nära på rosta upp, fäste för avgassystemet var dåligt.
Blir fina pengar det dära! Jädrans skitbil säger jag bara nu..varför ska just jag ha sån otur med bilar? :O
Hoppas då att dom ringer snart så jag får hämta den innan helgen kommer, annars kommer söndagen bli helt förstörd.

Ne nu ska vi tänka på annat hära.

Tattuering, är så sjukt sugen på att fortsätta på min arm, har ju bara den kommande tattueringen sen är armen typ full, då ska jag bara skugga och fylla i massa.
Så ska nog dit på tisdag och boka mig en tid så man får lida lite ;)

tttaatttta

Hané!

//Björck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback