Jorty!

Ja, då var ännu en arbeitsdajj över, for till CM efter jobbet och köpte mig stänkskärmar till cykeln, och råkade få med mig en ny jacka med! Hel nice är den :)

Igår var jag och Hanna o bowlade och fikade, var riktigt trevligt, jag vann ju såklart!
Och lillen han har fått ett sår i huvudet, troligtvis ett kattslagsmål, men han sa iofs till mig att jag skulle sett den andra kissen!

Imorgon blir det att lämna in bilen på nyamotorcentrum för byte av koppling, 13tusen mila service och sen ska jag försöka få dom att kika om något är fel i framvagnen med. Dyrrrt!

Babyface blir man kallad på jobbet nu när man rakat bort skägget, var skönt att bli av med det ändå, fast samtidigt vill jag ha det ;P

Aja!

mxd d

Hané!

//Björck!!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Snyggfan, jag vill äta upp dig! :)



och du köpte ju nyss en ny jacka :P

2012-03-28 @ 19:23:14
URL: http://hannaangman.blogg.se/
Postat av: Hanna

slängt? :O jag kunde ha tagit den nu när jag ska cykla nattetid! var ju reflexer o hela kittet.

2012-03-28 @ 19:26:08
URL: http://hannaangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback