Good to be bad.

Jaha, nu är Saaben inne på verkstad, det blev lamellbyte. Lite mindre kostnad iaf, sen en service och 4 hjulsinställning. Dom har inte hört av sig att den är klar idag, så antar att jag får hämta ut den imorgon.

Idag är det en slappardag, ska inte göra så många knop inte!
1 kort dag kvar på jobbet sen är det ljuva helg.
Blir att baka bullar med Hanna på lördag, och bara gomysa lite!
Sen på söndag ska jag ev hjälpa rally Crinkan att flytta lite saker sen fara till obbola och hälsa på min farfar och bju på lite fika med Hanna och min syster Anna.

Känner att livet är riktigt bra, allt tack vare min fina Hanna. Utan dig hade jag inte kunnat må lika bra som jag gör, du får mig att le varje dag <3

Sen tycker jag att jag är rätt så duktig, cykla varje dag till jobbet, blir sammanlagt 2 mil om dagen, borde ju vara en bra motionssträcka tycker man.

Aja!
Hyta med näven åt alla svin och svina själv, det är rätta takter de!

msms

Hané!

//Björck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback