fackah!

Zup!
Fick hem skate 3 igår, så sjukt mäktigt spel! Har alltid varit anti 3an sedan dom släppte demon och testade det då, men tji fick jag, det är fan underbart bra! Var bra att jag väntade så länge oxå för jag behövde bara betala 179 kr för det istället för 600. Nice? Jamen!

På jobbet går det ganska fint denna vecka, jämnfört med föregående vecka som gick som skit. Det är redan onsdag och snart helg, gött!
Blöjjan fyllde år idag på jobbet så jag tänkte vara lite rolig och ge han en blöjja i present, det fick dom flesta på bra humör på morgonen iaf, jamen!

Ikväll blire lite hockey lir med grabbarna på nolia, blir fett nice, sen kanske blöjjan kommer och spelar lite skate 3. Om det inte blir för sent.

För övrigt så mår man skit, vill typ spränga huvudet i bitar, kan allt bli lättare?
Jamen!

Hané!

skksdkd

//Björck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback