Jaaa..

Ja det var ett tag sedan som alltid, jag är en sån superbloggare..
Lever och mår bra här på Måttgränd med Hanna, allt är super!

Jobbet går sådär, min handled klarar inte riktigt jobbet jag har, men med lite tur nu så kanske jag får nytt jobb inom volvo, hoppas iaf, annars blir det väll sjukpensionärs dags för mig vid 30 års åldern haha.

Igår så köpte jag mig en redig cykel, som jag ska börja cykla med till jobbet. En riktig pärla!

cyk

För övrigt så älskar jag min nya tröja jag fått av min käraste Hanna!

tjö
Den är riktigt nice! Vill gärna ha fler fast andra färger (A) :D

Idag så blir det inte mycket gjort, ska se om jag hinner iväg nu och hittar nå gardiner, vill inte ha gråa blommor i köket, lite less på dom...Nånting som matchar i rött/vitt kanske hittar nån med nått inslag med rött!

Hané!

//Björck!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback