stop shooting you dicks!

Snart bär det av att köra syster och morsan på maxi, så dom får storhandlen, gud vad jag är snäll!
Varför ska man bli så less på musik så snabbt? Är sjukt less på all min musik och vill ha något nytt, men hittar aldrig något bra som är nytt..
Förövrigt har jag hittat en ny skitbra serie, eller den är inte ny, men ny för mig! Trailer Park Boys, det är så sjukt att det blir bra. Wonderfull!
Längtar lite till imorgon eftermiddag, då blire hockey om värdet tillåter det, vilket jag hoppas.
Var sjukt längesedan jag körde nu, och sen blire roligt att få träffa lill Rally Crinkan igen!

Sen blev jag 400 kr rikare idag, eller inte idag men inom någon dag så, det var jävligt skönt att bli av med den saken..

Aja, nu ska jag lägg me framför tvin tills systra min ringer, vi hörs!

Hané!

//Björck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback