oufffh!

for hem tidigare från jobbet igår, började kallsvettas och må jävligt illa, mår fortfarande inte helt hundra, undra vad det beror på...ska försöka ta mig till jobbet imorrn, sista dagen innan helg, det är viktigt!

sové hela dagen har jag gjort nu, skönt! fast ändå drygt, nu är hela dagen borta, bara kvällen kvar..

beslutsångest har man med angående om att skaffa en kissekatt till, undra om lillen ändras och blir tillbakadragen då, eller om han fortfarande kommer vara lika framåt..han var inte det förut när jag hade en till katt..vill samtidigt ha en för att han ska få en busvän, det är fan svårt



Kommentarer
Postat av: Crinkan

Försöka få tag på en långhårte katt då som fungerar bra tillsammans med allergin antar jag?

2012-02-08 @ 20:32:06
URL: http://crisskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback