helgen.

Hade supermysigt med min Hanna i helgen, synd bara att helgen går så snabbt alltjämnt.
Vi bakade kanelbullar och gjorde egna semlor, det blev skitgott!! Godare har jag faktiskt aldrig tidigare äte, och jag har tryckt i mig många semlor i mitt liv!

Idag kommer våran efterlängtade byrå som vi har väntat på ett bra tag på att få hem, men blir nice nu när vi få den =)
Blir nog att lackera om matbordet på en lackfirma, blir för svårt att måla det själv iaf bordsskivan så jag skiter i det!

För övrigt så är jag jävligt less på folk som alltid bokar av, man slutar orka bry sig om dom personerna som bokar av hela tiden..!!

Termometern står på +30grader i solen, inte pjåkigt! haha

Hané!

//Björck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback