Skruveskruven

Idag var jag förbi och hälsa på min farbror på skroten, passade samtidigt på att leta reda på alla bmw bilar dom hade, skulle ha en ny torkarmotor, men blev även en ny cirkulationspump, cigg tändare, nya framlyktor och några småklipps och en stopp så att handsfacket inte ska falla ner.
Helnöjd med resultatet, imorgon kanske man ska skaffa sig dimljus till bilen, får se! =)
Men det tråkiga är att jag slog ett torkarblad rakt i huvudet med all kraft jag har när jag skulle bort med torkararmen...ont gjort he! föjföj!

Just nu sitter man bara och lyssnar på musik..beställde just ett par nya brallor och en tjocktröjja :D

Hade tänkt fara ut o cykla men var lite väl blött ute, fast man kanske ska skita i att det är blött och mörkt och fara ut ändå, är lika roligt ändå, om inte roligare! :P


Hörs haj!

//Björck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback