Så sjukt jobbigt!

Balla! Skrev just ett långt inlägg men då tryck man på bild och då försvinn allt..!

Vakna med en stel rygg, som jag gjort några dagar nu...tror min säng inte håller måttet längre, blir nog dags att skaffa sig en ny! :P

Nu är det bara 2 dagar kvar sen är det helg, skönt!
Blir inte mycket gjort på helgen, eller på fredag ska jag fara och kolla på en lägenhet och köpa mig en videokamera =)
Annars ska jag väl försöka få igång träningen igen och se ifall handlederna orkar med det, fast blir jävligt lugnt isåfall!
Cyklingen går bara fint, blir ungefär 1,6 mil varje dag fram och tillbaka från jobbet.
Nästa sommar då jävlar blir det att köpa sig en ny dirt cykel och börja cykla i skogen, finns fan inget roligare!

Här kommer en goding!

Hörs haj!

//Björck!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback