Yey!

Helt otroligt, jag tog mig in på Tenton idag, känns bra!
Det var inte sådär jättestort ställe, men i översikt var det relativt ok.
Känns nästan lite mindre än gamla tenton ersboda, själva träningsdelen då, men sen har dom ju ett lika stort rum med cyklar och sånt.

Fick mail av Tenton personalen oxå angående att jag inte kom in igår, och dom bad så hemskt mycket om ursäkt för det, och hade diskutioner med leverantören av slussen hur dom ska lösa det dära på ett bättre sätt.

Idag var det en relativt skön dag på jobbet med, jobbade på och allt bara flöt på förutom en liten grejj som gjorde mig hemskt irriterad, varför kan folk inte bara fråga sig för istället för att bli ilskna?

Aja, nu är det snart helg, kort dag imorgon på jobbet, sen äre helg som väntas.

Vad händer i helgen då?
Jo, imorgon så ska jag ta och hämta ut mitt nya avgassystem till bilen. Och kanske fara ut till farfar då och byta avgassystem och byta till sommardäck. Sen bara vara med min älskade framtida fru och mysa.
Lördag, blir kanske ett träningspass när man vaknar sen bara tat lugnt, kanske se någon film och så.
Söndag är som vanligt bara stora slappar dagen, kanske att man hälsar på någon själ och begär sig en redigt rivig kopp kaffe ;)

Hané!

//Björck!!



Kommentarer
Postat av: J,

Men du vet Niklas att sånt där kan inte jag!. Just nu var det bara att få upp lampan :p. Nåndag ska vi lyckas fixa allt annat också men magnus får inte hålla på med elen längre :P

2012-04-13 @ 10:06:59
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback