Tjiiihoo

Ja, blev inget byte av bil i helgen, har bestämt mig för att likabra att behålla aset när jag lagt ut så mycket pengar på den, behåller den tills den helt pajjar och då ska jag fan ha en splitt ny bil!

Helgen..ja i fredags så for jag och Christer och monterade ner extralysena på min bil, sen umgicks vi litegranna, var trevligt =)
Och början på lördag vill jag inte ens ta upp..for och handla med brorsan syrran och mamma sen.
Söndags, ja då for jag och familjen upp till Sundö till mina kusiner, där var mormor, morfar och kusinerna och morbror bosse och Carina. Jonny skulle fixa sin bil inför besiktningen så jag låg bak och skugga han så ingen polis skulle ligga bakom och trycka o stoppa honom :P Sen pulade han in baslådan i sin bil, eparagger nu. Vi blev bjudna på käk sen for vi vidare hemåt.

Idag klev jag upp relativt tidigt, for och tvätta bilen grundligt och dammsög ur den.
Nu blire nog inte mycket, skulle vart förbi Christers jobb så jag kan laga min punktering på cykeln.

För övrigt så förstår jag inte varför livet ska vara så jävla komplicerat?
Varför leva komplicerat när man kan leva lätt?`

Hané!

//Björck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback