Tenton...

Bytte till nya tentonlokalen på ersboda, det suger ju röv, dom har något nytt system så du kommer in i en sluss sen ska visa upp en liten bricka för att ta sig in, men saken är om du råka blippa brickan 2 ggr, då tar man sig inte in överhuvudtaget. Helt sjukt..hände mig idag, men som tur var ju personalen där tänkte jag, men tjena, fick vänta 30 minuter utan hjälp.."jag ska komma och släppa in dig" sa personalen som jobbade...

Kände och känner frustrationen öka!
Jävla skit Tenton.
Ne nu ska jag duscha och sen äta något så jag kanske blir lite gladare!

Hané!

//Björck!!



Kommentarer
Postat av: Crinkan

Du har alltså börjat på det nya Tenton där dom har bad å grejer nu eller?

Äre inte bara förjävla mycket folk där?

2012-04-11 @ 20:03:34
URL: http://crisskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback