Skärtorsdag?

Vad är det för speciellt med skärtorsdag egentligen?
Hade vart mycket bättre om skärtorsdagen hade varit en röddag så man hade kunnat få sig lite ledigt.
Ne istället får man jobba till 00:00 inatt, känns ju förtrevligt!

Tröttare har jag någonsin aldrig känt mig, är helt slut..skulle behöva mig en 12 timmars sömn tror jag bestämt, men det kan man ju glömma.

Igår så målade jag en svetshjälm signalgul på jobbet, den blev inte alls lysande? eller? ;P
Vart iaf snyggfult, hoppas den är kvar bara så ingen har stulit den på jobbet, är lätt att saker försvinner där.

Vi höres!

Hané!

//Björck!!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Svart är väl också en färg? :P

2012-04-05 @ 18:21:28
URL: http://hannaangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback