Redigt!

Ja, då var det söndag igen.
Veckorna flyger förbi, iaf helgerna, det är reedigt tråkigt!

Har iaf haft en ganska rolig helg, i fredags så for jag till Crinkan och spela tvspel och drack några miller.
Igår gjorde jag inte många knop, satt och spelade Diablo 3 och Diablo 2.

Och idag finns inte mycket på schemat, spelar just nu lite Diablo 3 betan..den slutar att fungera imorgon så vill köra så mycket som möjligt! Nörden jag är.

Bilen är ett helvete, drar kylarvätska som aldrig förr..blir att lämna in den på verkstan igen på fredag, då blire byte av vevhusventilation sen får dom kolla upp varför den drar, om det finns något läckage någonstans.

Mitt huvud blir inte klokare, allt känns fortfarande skumt och förvirrande.

Hané!

//Björck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback