Fredagsmys!

Nu är det fredagsmys. Iaf fredag..
Har inte blivit något klokare angående livet över lag..känns bara skumt..Jag har 2 olika personligheter har jag märkt, fast det är för att jag tänker helt annorlunda när jag är med någon.

Jaja, nu är det fredag och ikväll blire att umgås med rally Crinkan och testa hans nya awesome soffa från 70 talet som har gungfunktion och är grön, som en bio soffa :D
Så vi ska ta och göra Sara Lees pizza och spela tvspel, surra och dricka oss några kalla goda pils!
Kommer bli hur trevligt som helst! =)

På tisdag ska jag fara till Crinkans jobb efter dom slutat, då ska det komma Proffs cyklare från Meridas Team, dom har med sig riktigt dyra cyklar som man ska få provcykla, så då ska man köra hårt som satan =)

Hané!

//Björck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback