Snart så!

Snart är denna arbetsvecka över, skönt!
Har inte riktigt haft så bra arbetsmoral denna vecka, har mest vart less..Igår var det värst, ville typ bara lägga mig och dö någonstans på jobbet :P
Hoppas det är bättre idag, det borde det vara eftersom det är sista dagen innan helgen kommer =)

Imorgon så ska jag och Hanna fara och äta mat, sen tvätta. En spännande kväll haha :P
Sen på lördag så kommer Jonny över och vi ska spela lite och såå, blir roligt, får man testa nya Forza iaf =)

Jag köpte mig världens bästa telefon häromdagen, en SonyEricsson W100i Spiro, en grön! Alla på jobbet säger att den såg lite tjejig ut men det bryr jag mig int om, jag ville ha grön!
Det är så skönt att slippa ha touch telefon!

Aja nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen börja göra mig färdig för jobbet.

Hané Hay!

//Björck!!



Kommentarer
Postat av: SYYYYSTEEEEER

En uppdatering!!!! Deet gillaar vi! :) mera sådant!

2011-10-21 @ 22:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback