jahaaaaaaaaaa

Hej mina enormt många bloggläsare!

Igår blev jag en tvkändis, både på västerbottensnytt och rapport fick jag vara med på, på samma kväll! Slå det om ni kan!
Ne det kan ni inte, så jag är bättre än just dig som läser detta!

Ja just nu sitter jag här och Hanna hon blev just jättechockad över att jag bloggar, "Nämen bloggar du?! Har du fått solting?!"

Nu ska vi fara och sola lite inomhus medans solen är utomhus, det är ganska gay kanske, men då är vi gay tillsammans!

Ikväll så ska man fara på droskan och äta lite med några från jobbet, hoppas det inte blir för mycket fylla där bara för det skulle vara sjukt jobbigt för mig som ska dricka cola/fanta!

Sen vill jag säga det till dig Christer, vilka fula byxor du skaffat dig! Dom har ju en greeen som inget annat! :O
Och lillasyster, du får ta det lugnt ikväll, vill inte höra om massa slagsmål på stan nu!
Och Hanna, Jag älskar dig min raring!

Hané!

//Björck!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Och jag älskar dig mitt hjärta :)

2011-10-01 @ 15:10:01
URL: http://hannaangman.blogg.se/
Postat av: Crinkan!

Mina brallor är juh fuckyeah! Dock inget att köra höjdhopp i ;P

2011-10-31 @ 23:10:15
URL: http://crisskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback