Aiit

Ja, idag har vi vart o kollat på en lägenhet på E hooden, den var riktigt fin!
Hoppas vi bara får in turen och blir 1a!
Annars så finns det andra alternativet att köpa en lägenhet, men känns lite osäkert just nu med tanke på vad som händer på mitt jobb, massa avgångar..Fast jag borde vara rätt så säker ändå. Men man vet ju aldrig hur dom tänker på företaget..

Jo, en rolig sak, jag och Hanna brukar känna på varandras bajs! Det ni!
(Man kan känna det på magen, är inte så trevligt när man känner en korv i magen!!!)
Haha, jag är inte normal, men det var iaf roligt! :P

Har vart hemma nu dom 2 första dagarna i veckan pga enorm huvudsmärta, men nu är det bra igen och känns skönt att fara till jobbet imorgon, även fast det inte är direkt roligt att kliva upp kl 04:30 på morgon, men ändå!

Jaa, Hané HAY!!

//Björck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback