sådärja

Ja, 1a advent, är det inte då folk brukar vara inne och tända ljus och mysa?
Märkte då inte av det idag, utan såg mer ut som att halva stan var ute i panik på julpynt, mena..varför så bråttom med det? Njut och ta det lite i taget istället, bättre så än att stressa. På jysk var det som mest folk vid julpynte, där fick man slå sig fram för att komma därifrån, och på rusta, samma sak!

Tror inte min flickvän ska bli bilmekaniker iaf, som tror att katalysatorn går sönder om man överstiger 3000 varv :*
Hon är rolig hon :)

Ja, snart äre flytta som gäller, den 1a Januari blire, känns då riktigt roligt!
Får man sen se hur man ska möblera och köpa för saker.

Inte så länge tills jag fyller år nu..då har jag tänkt såhära. Varför ska jag bjuda andra folk på fika när det egentligen är min dag? Då borde JAG bli bjuden på fika, så alla som ska komma får bju på fika :) gött!

Sen äre ju julafton, har inte allt för höga förhoppningar på julafton. Önskar mig lix ingenting, ja kanske fillingar och sockar.

Fick nyss nå toksug på gammal rock musik såsom Elvis, Chuck Berry osv..Härlig musik det! :)

Hané!

//Björck!!



Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, jag är kunnig :)



du kommer ändå få massa saker trots att du inte önskar dig något! :) och jag ser verkligen fram emot att få flytta ihop med dig älskling <3

2011-11-27 @ 18:23:27
URL: http://hannaangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback