Roligt

Hej VÄRLDEN!!! ; D

Jaha, man vaknade för ett tag sedan bara, inte så rolig dag idag..trodde jag skulle få lite kvalitetstid med sandra idag, men hon ska iväg och äta och dricka öl sen efter hon slutat. Jag orkar inte följa för jag är inte direkt sugen på öl, sen passar jag inte in i gänget deras, har som inget gemensamt så då blir det bara som att sitta där stilla och tyst, blir typ bara pinsamt.

Så jag vet inte vad jag ska hitta på för något roligt idag. Visst skulle kanske vara gott med någon öl, men jag vill gärna ha någon som jag kan prata med lite granna isåfall istället för att sitta tyst och dricka öl för mig själv.

Jaja, men det blir inte bättre än så. Varje dag har man något som inte går sin väg : P

Fundera på att gå på bio själv och se på A-Team, den verkar fan kung. Då har jag iaf något att göra : P

Vad ska man göra nu då? ja jag fundera på att duscha typ snart sen blire nog städa litegranna mera, städa går alltid att göra när man har tråkigt, man kan alltid fintjustera småsaker :P haha

Men vi hörs nog!!

//Björck!!

Ateam



Kommentarer
Postat av: Crinkan

Joooomen juuste!

2010-10-18 @ 19:28:21
URL: http://crisskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback