Hmm

Ja man sitter bara och funderar över vem fan det är..forskningen pågår iaf för fullt, ska få tag på dig! MOHAHA!!!

Jaja, klev upp halv 6 idag, kunde inte somna om, det var för jäkla varmt i sovrummet, så jag klev upp med Sandra :P
När hon for till jobbet så tog jag fram alla saker man behöver för att skura fönster och skura fönsterna i vardagsrummet, dom var ju så jävla dammiga pga gamla grannen som hela tiden grillade varje dag under där. Men nu är dom iaf fina och rena!
Vad mer har man gjort, jo jag har dammsuga hela lägenheten, tvättat och diskat.
Ska snart baka lite sockerkaka tror jag =)

Sen när brorsan slutar ska man ut på äventyr snabbt efter en internet kabel så man kan dra lina till båda xboxarna istället för att köra på skit trådlösa ;P

Till middag idag blir det pizza, orkar inte stå i 30 graders värme framför spisen, då blire typ 40 plus ;P
MAN DÖR DÅ!

Aja, HANE HAAAAYEN!!!!

//Björck!!

ui



Kommentarer
Postat av: Veronica

haha du som är detektiv!

låter gott med sockerkaka, hoppas du har skrivit ett nytt inlägg imorrn så jag kan läsa det när jag kommer hem! :D

2010-07-08 @ 22:45:12
URL: http://jagsomärapa.se
Postat av: Björck

Haha, det var iaf gott!

Jag skriver alltid inlägg ;P haha

2010-07-09 @ 13:10:24
URL: http://bjorckarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback