AJ!

Man kan ju knappt sova!
Jävla revben som gör så satans ont, jävla vampyr helvete!
Men jag är så jävla dum som inte orkar fara och kolla upp det, kan ju knappt nysa ens..andas man djupt så gör det ont...nått är ju typ fel...snart en vecka :S
Om det inte går över till fredag då far jag in på akutn!

Jaja, nog om det jävla vampyr helvete!
Äntligen har man börjat lira hockey igen, det känns för djävla bra! ; D
Stadium är då helt värdelösa på att slipa skridskor, jag och Sandra köpte nya, men inte kan dom slipa dom ens..
Så måste in till stan någon dag och fixa dom..hade tänkt fara idag, men orkar inte pga vampyr revbene!

Flytta gör man snart med, 1a Februari då blire Röbäck för hela slanten! Det känns helt underbart skönt = )
Nära till många kära vänner = )

Aja, nu ska jag sätta mig i soffan och försöka spela Guitarhero Metallica!

Hané så jävla vampyr bra!

//Björck!!

Ett monster



Kommentarer
Postat av: veronica

nära till kära många vänner, du menar Christe? haha

2010-01-13 @ 12:28:18
Postat av: Björck

Jag har lite fler där :P

2010-01-13 @ 12:51:04
URL: http://bjorckarn.blogg.se/
Postat av: Anna

Men lååångt ifrån din kära syster :(

2010-01-14 @ 18:25:47
Postat av: Björck

Haha, men du får hälsa på!

2010-01-14 @ 23:08:59
URL: http://bjorckarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback