Uppdatering.

Ja nu var det ett tag sedan jag la in ett inlägg.

I fredags jobbade jag från 7-17 sen när jag kom hem så for jag o sandra till stan för att träffa nathalie och cilla för vi skulle äta på All Star, det var riktigt gott faktiskt, man åt sig så mätt att man inte ens kunde röra sig efteråt, men det var skönt att äta så mycket igen ; D

Lördags började med att man jobbade igen 7-17 sen var man hos Nathalie i röbäck och åt gofika eftersom hon hade fyllt år i torsdags, så det var ju kul och gott iaf, fick med mig en liten matsäck på bussen med fika :)

Söndagen så jobbade jag 7-16 sen så tog man det bara lugnt, jag o Sandra såg nån film och pruttade typ.

Igår så var jag nere på stan ett tag med Criss, då köpte jag ett nitbälte, klisterplattor till kaklet så det blir svart o vitt rutigt och en ny piercing till örat, sen så for jag o Criss till mig och spelade ett tag sen såg jag Criss o Sandra film :)

Och idag har jag jobbat i sävar på Björkgården, jag cyklade dit och tillbaka, det var verkligen jobbigt kan jag lova! haha, hurtbullen jag är ^ ^

Ha en fortsatt bra kväll!

//Björck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback