Jahaa..

Ja då äre en ny vecka, mitt i veckan..
Köpte ett nytt spel i går, men det var bara skit, Mercenaries 2, så idag for jag och christer och bytte till Call of duty world at war, eftersom vi ville ha ett spel vi kunde spela tillsammans på :)

Har fixat litegranna i vardagsrummet i nya lägenheten, vart ganska trevligt, saknar bara att köpa nå fina tavlor och sätta upp på väggarna, men det kommer det med.
Man får ta en sak i taget som sagt! = )

Ja, snart blire bara massa jobb igen, hela helgen lång, men det är bra att man har något att göra iaf.

Tänkte bara skriva lite onödig skit som man ser att jag gjort!

Lägger in några bilder på stället man bor på nu..


Hané haaay!

//Björck!


kmkfghiopkkh



Kommentarer
Postat av: Robban

Det där blir ju bara fin fint ju :D

2009-09-09 @ 13:12:58
Postat av: Hannah

Men nice! Riktigt fint!

2009-09-09 @ 17:40:12
URL: http://hannahstighall.blogspot.com
Postat av: Systeryster

looking good!;D

btw, tv bänken, den svarta alltså, visst kan ja ta tillbaka den nu? duvet, har en minimal jävla säng i mitt rum nu så den ryms ju... so fun ;p

2009-09-10 @ 20:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback