Godkväller!

Ja, nu var det helt plötsligt mörkt och kallt ute, det betyder att det börjar bli kväller, då ska man burra in sig i täcket tycker jag, och det ska jag snart göra!
Se någon film och dricka ett glas mjölk, kan det bli bättre? Eh ja, om jag inte hade behövt kliva upp kl 05:45 imorgonbitti så hade det varit sjukt härligt.

Har nu sökt en lägenhet på teg, korporalsvägen eller vafan den heter!
Det är en 3a, sjukt mycket värdare än denna lägenhet, hoppas man får den, då flyttar man igen snart hahah! ; D

Ni får gärna tipsa mig om bra filmer här i kommentarer, har helt slut på idér!
Tack för mig och godnatt bajsa inte för mycket inatt bara, för det ska inte jag göra!

Hané HAAY!

k

//Björck!



Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahah korpralsvägen! Då kommer vi ju bli grannar, ibland iaf;p

2009-09-10 @ 21:34:46
URL: http://hannahstighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback