Hello everybodeeeeeeeeey!

Ja godafton!
Jag vet inte direkt vad jag kan skriva här..
Har inte mycket tid till att skriva längre, eller jag orkar aldrig sitta vid datorn för det finns så mycke  roligare saker att göra än det.

I helgen har jag bara tagit det lugnt, var hos mormor och morfar igår och åt lite tårta o så med sandra och familjen.
Det var iaf gott!
I fredags jobbade jag till 17, sen efter det for man hem och kände lugnet, sjukt skönt att bara slappa, känner att det inte ens är kul med att festa längre, tänkte dricka öl i helgen men det kändes skönare att tané lurre!

Idag har jag och sandra varit på affären, hon ska göra nån kyckling och pasta sen till efterrätt blir det marrängsvisch, det kommer bli göda!

Sandra, du är världens bästa flickvän, finns ingen som gör mig lika glad som du gör.
Jag vill gärna veta hur du gör det! :)
Puss på dig!

Hané Hayyy!

//Björck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback