Hallå där!

Ja det var ett tag sedan man skrev här nu, det blir så att man inte har så mycke tid ; P

Vad har man gjort dom senaste dagarna igentligen?
Ja man har typ jobbat lite smått o gott, varit med sandra och shoppat sönder pengarna :P
Ja i tisdags fick man då mycket motion, först på fredagkväll cykla jag till sävar, jobbade natten, sen cyklade jag hem vid 7 tiden på morgonen, kom hem, gav katterna mat, cyklade till stan snabbt som ögat och tog en buss till sandra.
Sen har jag varit ute i obbola hos sandra tills igår, har blitt lite sjuk med, så jag kan inte jobba : (
I måndags så köpte jag en ny sängram, en 180s så jag kunde använda mina gamla madrasser som syrran hade lånat men inte använde längre, det vart riktigt mysigt och fint : )

Träffat snurre med, han har blivit en riktig kötbulle han haha, men söt är han ändå den lilla kissen ; D
Sandra köpte en orkidé som jag har i sovrumsfönstret, det vart riktigt fint faktiskt, sen plus så har jag köpt några lampor till fönstrerna så det är riktigt fint på kvällskvisten : )
En blomma i köksfönstre och en liten lampa där så det blev mysigare dära, 2 blommor till fönstrerna i vardagsrummetdelen med, och en lampa i fönstre där, och 2 tjocka kuddar till min soffa, har typ blivit shoppaholic; P

Vaknade idag av att det låg bajja på golvet här i sovrummet och på toan, eftersom min lillkatt har blivit magsjuk, hon har spytt 2 gånger nu med, det är synd om henne : (

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer för stunden så ni får leva med det! : D

ui

jnm

//Björck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback