OJSAN HOPPSANSA!

Ja hej igen, nu var det ett år sedan jag skrev något här nästan känns det som. Men det gör nog inget, eftersom det bara är jag själv som läser det : P Känns lite onödigt att skriva då när jag själv ändå vet vad jag har på huvet.

Jaaa jaa, idag har jag vart hos andreas, det var mysigt, jag bjöd han på en god jävla kebabpizza, faktiskt den godaste kebabpizzan jag ätit, det var på mirabell. Under tiden vi väntade på pizzorna så kom det typ in en zombie kärring som bara stog stilla, sen när det var hennes tur, så stog hon bara stilla och titta ner i golvet. Då blev vi rädda och gick o bokade en tvätttid åt andreas haha : P

Ja sen var vi förbi Plantagen och Willys, for tillbaka till adde o såg på tv. Spännande dag kan jag säga hahaha : )

Ja nej nu ska jag gå det får räcka för dagen! Gråt inte nu = ) ) ) )

Hej hopp gummisnopp!

// Björck!



Kommentarer
Postat av: Blåbert

Lät som en chill dag det där ;)

2009-12-14 @ 21:15:51
Postat av: Criss

Zombien lät söt :]

2009-12-15 @ 14:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback