Ojojoj!

Ja idag då man vaknade 9 så for man ner på östra skolan, det var ganska tråkigt på den skolan men :)
Då ringde jag och väckte Criss, han blev lite irriterad bara  = D 
Sen kom vi på idén att fara till Liljaskolan för att besöka våran gamle lärare! Så då först gick jag till stan, skulle betala en hyra på nya lägenheten, sen satt jag fast där i en halvtimme extra för jag startade fonder och sen min pensionsfond!

Sen kom lille Criss till banken, då burnade vi till vännäs ;) Var riktigt trevligt att träffa gamle läraren, han var lite söt som alltid! haha!
Efter det så for vi på ica och köpte nå bulla och mjölk och jäste i oss det, sen bar vi oss mot Umeå igen, då for vi på stan, och jag shoppade loss, köpte nya jeans, en ny parfym som luktar äckligt gott! Wood heter den, passar bra till mig Björckarn ;)
Köpte 3 par fillingar och en tjocktröjja med :) Så jag är då helt jävla nöjd :)

Och nu har jag fått världens panik över att flytta, känns som att jag ligger så jävla långt efter med packning o allt sånt, men igentligen gör jag inte det, har inte så mycket kvar...Fast får det inte att fastna i min skalle :S
Aja nu lagar jag mat till jobbet imorgon!

Ha en jävligt trevlig kväll!

//Björck!



Kommentarer
Postat av: Criss

Thomas var juh jävligt söt alltså!

2009-08-27 @ 12:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback